Creeper

onsdag, januari 10, 2007

Maya-humor...

Okej. Jag vet att det här vare sig är politiskt korrekt eller kanske lämpligt att posta här, men när man suttit tretton timmar i skolan för att få ihop ett animationsprojekt, så är det här humor på hög nivå.

En uppdaterad version av vår(min projektgrupps) karaktär(Roger) skulle constrainas till en gammal version. Maya(3D-programmet) gjorde fel bland tracksspåren, och istället för att visa en enda animation, så visar den två olika.

Deadline på fredag morgon. I skrivande stund krånglar muster och det verkar som att det blir manuell rendering på ett mindre antal burkar. Jag fick gå-hem-tidigt-dispans från min grupp eftersom jag måste till skolan först i morgon bitti. Har inte ens hämtat ut datorn som borde stå någonstans på posten vid det här laget. Ett säkert tecken på att ha mycket att göra...

Etiketter: , ,

1 Kommentarer:

Blogger repi sa...

Haha. Lycka till med spelutvecklandet.

13 januari, 2007 23:33  

Skicka en kommentar

<< Home