Creeper

tisdag, juli 01, 2008

Demonstrera på torsdag!

Nu på torsdag, den 3 juli pågår det demonstrationer om FRA-lagen både i Stockholm och i Malmö.

Demonstrationen i Malmö är på Gustav Adolfs torg klockan 17:00. Jag kommer vara på plats och tala, vilket även brokep och representanter från alla ungdomsförbund utom KDU också kommer göra. Facebook-eventet för demon hittar du här.

---

För övrigt har jag nu bosatt mig i Malmö.

---

Jag kommer vara i Almedalen och besöka politikerveckan mellan torsdag kväll den 10 och söndagen den 13 juli. Så om ni vill bjuda mig på intressanta mingel, eller känner mig och bara vill passa på att umgås med någon som inte är i stockholm så ofta längre, finns mailadressen i högra hörnet.

Etiketter: , , ,

10 Kommentarer:

Blogger Erik Hultgren sa...

Intressant. Var i Malmö bor du?

01 juli, 2008 22:24  
Blogger Johanna sa...

Södervärn, typ.

01 juli, 2008 22:37  
Blogger Daniel sa...

Har aldrig varit på en demonstration i hela mitt liv, kollektivismen är inte min grej i nån form alls (nåja, fotbollsklack går väl än, knappt), men nån gång ska väl va den första. I'll be there.

02 juli, 2008 00:59  
Anonymous Audi A3 Sportback 2.0T Q sa...

Hej!

Ser fram emot ditt tal imorgon!

Folket mot FRA!

02 juli, 2008 20:37  
Anonymous Marcus Friberg sa...

Vad tog dig till Malmö?

02 juli, 2008 22:11  
Blogger Johanna sa...

Daniel, välkommen till din första! Kollektivism är inte riktigt min grej heller, men demonstrationer har sin poäng...

Audi-nörden, hoppas det faller i smaken :)

Marcus Friberg, frågan är snarare, vad som skulle kunna hålla kvar någon i Skövde?

03 juli, 2008 01:16  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Såg sig snacka nu idag på Gustav och tyckte du var jättebra. Du lät väldigt nervös, men det gick ju jättebra.

03 juli, 2008 21:30  
Anonymous Piraten sa...

Enormt bra tal idag. Tack!

03 juli, 2008 22:17  
Anonymous Marcus Friberg sa...

Jobb, studier eller förhållande - vad förde dig till Malmö?

Ses kanske där till hösten!

03 juli, 2008 22:22  
Blogger Johanna sa...

Anonym och Piraten, Tack!

Marcus Friberg, lite av varje. Dels förhållande, förhoppningsvis jobb, men kanske lite studier med.

Trevligt, fler liberaler till Malmö!

03 juli, 2008 23:09  

Skicka en kommentar

<< Home