Creeper

torsdag, maj 31, 2007

Demonstration för medborgarrespekt

...är det på söndag. Klockan 15.00 på mynttorget i Stockholm, och på stortorget i Lund klockan 14. Det är Piratpartiet som annordnar tillsammans med sitt ungdomsförbund, Grön Ungdom, Ung Vänster och Liberala ungdomsförbundet.

Jag kommer vara på plats i Stockholm och tala för Liberala ungdomsförbundet. Så jag tycker att så många som möjligt ska dra sig dit och lyssna (inte för att jag talar, utan för att det handlar om viktiga frågor).

Liberala ungdomsförbundet kör just nu som bekant en kampanj för personlig integritet, och i dagarna har inte bara FRA-förslaget varit på tapeten, utan också nya buggningsregler och polisregistrering av icke misstänkta personer.

Mer information om demonstrationerna hittar du hos Piratpartiet.

---

För övrigt har jag spelprojektredovisning i morgon. Så framåt nästa vecka när jag inte längre behöver oroa mig över missade deadlines, icke uppnådda måldokument, och omotiverade projektgrupper, så kommer jag förhoppningsvis har lite mera tid till den här bloggen, och skriva några fler genomarbetade inlägg i veckan. Har varit alldeles för dåligt med det det senaste.

Etiketter: , ,

2 Kommentarer:

Anonymous Saint sa...

Får man fråga om projektet du ska redovisa?

01 juni, 2007 10:51  
Blogger Johanna sa...

Bara att fråga på (sorry det sena kommentarssvaret), dessvärre blev det inte komplett av flera anledningar.

04 juni, 2007 22:54  

Skicka en kommentar

<< Home