Creeper

tisdag, oktober 14, 2008

Supervecka och att göra en Mary

I kväll kommer även jag direktblogga (och göra en Mary) under partiledarduellen hos KG Bergström. Det blir den enda debatten för mig under denna supervecka, då jag inte kommer nörda ner mig allt för djupt i denna försmak till EU-valrörelse, utan i stället gå på teater och vara social IRL.

Själv är jag inte så intresserad av finanskrisdiskussioner och bråk om vilken av Reinfeldt och Sahlin som profilerar sig som mest vänster, utan skulle vilja höra ett och annat ord om IPRED eller FRA. Chansen kanske inte är så stor eftersom det är frågor de båda partiledarna tycker ungefär lika, men betydligt intressantare än frågor som ändå bara berör folk med lån eller pengar på banken.

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Blogger Mary sa...

Att göra en Mary - gulligt sagt. Lycka till.

Oscar serverar ett dokument från EU på sin blogg om tillägg 166

http://swartz.typepad.com/texplorer/2008/10/eu-läcka-sverige-yxas-bort.html

14 oktober, 2008 17:37  
Blogger Peter sa...

Toppen, bara inte det där med Bladet blir en vana...

14 oktober, 2008 18:29  
Blogger Johanna sa...

Mary, Tack!

Peter, Fast de länkar ju bara till vad jag skriver här... :)

14 oktober, 2008 18:37  
Blogger David sa...

Nej, snälla, hoppas det inte blir FRA-snack. Helt seriöst, det berör inte folk i gemen utan nästan bara "bloggosfären". Mer överhypat ämne får man leta efter.

14 oktober, 2008 19:55  

Skicka en kommentar

<< Home