Creeper

tisdag, augusti 15, 2006

DN skriver om gamla nyheter

Men, det här har jag ju redan bloggat om. DN är sega (sådär en nitton dagar). Något de inte tar upp är att en av de andra "ungdomarna" jobbar som kollumnist på Metro. Fast hon posar ju inte framför centerbyggnader, så det kanske är lite för mycket guilt by association. Kopplingen är ännu tydligare på den här sidan. Så ska man snacka lönelistor så är det väl lika pinsamt för metro...

Personligen så bryr jag mig inte direkt om Osynliga partiet. De är mest bara idiotiskt fåniga som tror att de är någon sorts stor revolutionerande rörelse som attraherar alla unga människor. Krossa rutor är bara barnsligt, och jag skulle själv inte vilja att de krossade rutorna på min arbetsplats. Det ska man inte behöva utsättas för, bara för att man sysslar med politik, eller har "fel" åsikter i något. För sådär tre-fyra år sedan, när jag bodde i Småland, så krossades rutorna på folkpartiets expedition i Växjö. Totalt poänglöst, men inte så kul för de som så gick dit varje dag, och allt för att någon tyckte att folkpartiet hade fel åsikt.

---

och ja, det var bara en anledning att få säga "Vad var det jag sa?".

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Är det för att Nabila kommer ifrån Libanon som du hatar henne så mycket?

16 augusti, 2006 04:02  
Anonymous SixDays sa...

Näe kan hålla med, Folkpartister kan man gott skjuta och kasta brandbomber på, de ska veta att de lever :D

Sen vågar väl inte media anfalla Nabila för att hon till skillnad från Petter kan skrika tillbaka i metro. Vore egentligen tämligen roligt att se henne göra det :)

16 augusti, 2006 04:05  
Anonymous SixDays sa...

Oh just det. Din susnet.se grej (nån stats av nåt slag) hindrade hela sidan från att laddas. Kanske nåt du borde kolla upp så man slipper blockera skiten.

16 augusti, 2006 04:21  
Anonymous danni sa...

fett najs om nån pangade rutorna på lagret. då skulle vi säkert få extra rast.

Men vänta nu, hur stor procent av befolkningen jobbar inne på centerns kontor runt om i landet egentligen
shit. väx upp, klipp dig och skaffa ett jobb

16 augusti, 2006 19:42  
Blogger M. Altemark sa...

Bra poäng av Danni.

20 augusti, 2006 18:39  
Anonymous Rasmus Kaj sa...

Inte bra poäng av Danni. Hur många procent av sveriges befolkning har en åsikt om något som kan avgöras politiskt?

Om den andelen är mindre än 99% blir jag rädd. De som bryr sig tillräckligt mycket för att faktiskt engagera sig i ett parti förtjänar respekt, inte fönsterkrossning.

En helt annan sak, Johanna: Sverigedemokraterna annonserar på din site via google. Vore jag dig skulle jag vara ganska missnöjd med googles urval av annonser. Jag ser följande text på din site just nu:

Rösta sverigedemokraterna

Tycker du med att alla partierna är likadana? I år finns ett alternativ

www.val06.se

(jag tar med hela länken för att du ska kunna identifiera annonsen vid eventuell komunikation med google).

22 augusti, 2006 14:07  
Blogger Johanna Nylander sa...

Tack rasmus, har lagt till den i filtreringslistan nu. Problemet med SD är att de hela tiden kommer med nya domäner, och jag spärrar en domän i taget.

22 augusti, 2006 14:58  

Skicka en kommentar

<< Home