Creeper

söndag, maj 31, 2009

Inför partiledarduellen

Drygt en timma kvar till partiledarduellen i Svt:s Agenda. Här kommer några tips på val-förströelse medans ni väntar:

- Läs Isobels text om varför hon röstade som hon gjorde.

- Ring mamma och gratta henne på mors dag.

- Spana igenom mina tips om vettiga ep-kandidater. Andersdotter, Engström, Fjellner, Kinhult, Ekberg, Norrgård och Schmidt hör till mina favoriter beroende på vilket parti man bäst känner för att stödja.

- Spring förbi närmaste vallokal och rösta innan debatten börjar. Troligen kommer den inte säga någonting nytt som övertygar dig.

---

Dessutom: Läs gärna min bloggduellant Elisabeths analys inför debatten. Hon, liksom jag hoppas på en debatt utan inrikespolitik. Blir spännande att se om Agenda kan hålla måttet.

---

Om någon kan tipsa om en trevlig valvaka i malmötrakten får ni gärna hojta till och/eller bjuda in mig. Valnörderi är aldrig fel.

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home