Creeper

måndag, maj 07, 2007

Eurovisionsfestivalen har börjat :)

Eurovisiontorrents.com. Alla videorna på bidragen, och hela skivan finns att hitta här. Bara att titta, lyssna och njuta av!

För min del ska det bli schlager hela veckan, och en helkväll framför tv:n i synnerhet på lördag kväll... Rosa, glitter, schlager och glamour!

---

Förhoppningsvis kommer det en torrent med alla låtarna också. Finns faktiskt ett par poänger med sidan, inte minst eftersom att alla får rösta, och inte bara utsedda människor i mer eller mindre demokratiska stater. Inte alla européer som får telefonrösta på schlager ens...

---

Uppdatering 23:51:
Här hittar du en torrent med alla samlade videor. Sätt en röst på sidan också, på lördag får inte alla bestämma, men nätet är fortfarande mer fritt än IRL...

Etiketter:

2 Kommentarer:

Blogger Rainer sa...

Vem är dina favoriter i tävlingen? Sverige, Storbritannien, Ryssland och Schweiz tycker jag själv. Förstår inte riktigt att många nämner Vitryssland och Bulgarien.

08 maj, 2007 00:19  
Blogger Johanna sa...

Jag har bara lyssnat på de flesta bidragen och inte sett dem (förutom ett par), och de som fastnat är bla. schweiz och danmnark. Sen är jag ju ett urgammalt the ark-fan, så jag kommer hoppas på dem enormt...

10 maj, 2007 08:10  

Skicka en kommentar

<< Home