Creeper

fredag, mars 30, 2007

Lamborghinilaptop på önskelistan

Senast igår satt jag och diskuterade mac vs pc med en kompis. Jag är en pc-människa, inte bara för spelens skull, utan också för designen. Hade jag haft 28675 kronor över så hade det lätt gått till en sån här.

---

Asus/Lamborghini, om ni läser det här, så tacka för gratisreklamen och skicka ett mail så får ni adressen ni kan skicka datorn till direkt.

---

Uppdatering: Asus svarade, tackade för reklamen men att det var svårare att lösa frågan om datorn. Värt ett försök i alla fall :)

Etiketter:

8 Kommentarer:

Blogger Vidde sa...

Jag har för mig att jag sett någon recensera en sån där, och det blev inte alls ett speciellt högt betyg. Förutom det yttre då. Eller så var det ett annat bilmärke (om det finns flera olika), jag och bilar... Minns lixom inte sånt.

30 mars, 2007 02:06  
Blogger Eklindh sa...

Men johanna. Jag har ju tjatat på att jag vill ha en cykel från Ladbrokes. OCh så mycket som jag skrivit av dem, vad har jag fått. Ingenting. Inte ens ett tack. Snyffft.

Företag borde lära sig att vi bloggare är värda att muta nu.

30 mars, 2007 09:45  
Blogger Peder sa...

Själv tar jag mycket hellre en Alienware.

30 mars, 2007 10:49  
Blogger Erik Svansbo sa...

Jo, designen på windows är om inte annat ett skäl för designälskare att välja pc. Eller inte.

30 mars, 2007 16:12  
Anonymous Jonathan sa...

Att ingen tycks fatta att en laptop skall vara LÄTT, som i icke tung.

Om det fanns någon mac med vettig vikt skulle jag ju givetvis ta den före en pc vilken dag som helst, med unix i grunden och det snyggaste GUI:t man kan tänka sig.

Jag tycker till och med att min Dell x1 på 1,14 kg är lite tung ibland, skulle gärna komma ner runt halvkilot...

30 mars, 2007 19:17  
Anonymous Anonym sa...

Asus/Lamborghini gjorde inte mer än rätt. Varför ska man betala för reklam liksom.

31 mars, 2007 06:45  
Blogger Sköneviksliberalen sa...

Johanna, du kanske skulle byta efternamn till Nilegård. Du har ju samma sköna initiativförmåga och entreprenörsanda.

31 mars, 2007 12:34  
Blogger Krohnman sa...

Jag skulle satsa slantarna på en sådan. Samt spara typ åtta papp (alternativt gå på 17":aren).

07 april, 2007 17:37  

Skicka en kommentar

<< Home