Creeper

måndag, november 13, 2006

Fotbollsbloggande

Sådär helt oprovocerat med anledning av fotbollsgalan jag inte tittade på.

Min favorit fick en guldboll i alla fall :)

---

Jag ska försöka återkomma till lite mer seriöst och genomskrivet bloggande (just nu känns det mest som att jag slänger ur mig korta kommentarer och länkar), men skyller på internpolitik i luf/fp, ett animeringsprojekt och en totalt meningslös kurs som tar lång att göra och dessutom har tentadatum den tredje januari.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Min favorit är tveklöst bäst i världen och ändå var hon inte ens nominerad. Jag nöjde mig därför med att titta på Alternativa fotbollsgalan i går kväll ^_^

13 november, 2006 23:47  
Blogger Johanna Nylander sa...

Fast berodde inte det på att man måste vara svensk medborgare för att få pris på fotbollsgalan? Någon reporter mumlade om det tidigare under dagen...

14 november, 2006 00:06  
Anonymous Anonym sa...

Inte då. Däremot måste två (av tre) nominerade vara svenska medborgare och två måste spela i Sverige. Det var i alla fall så jag fick det förklarat för mig när jag upprört tog kontakt med en jag känner på SvFF ^^

I det här fallet var det en habil isländska som tog det brasilianska underbarnets plats bland de nominerade.

14 november, 2006 21:53  

Skicka en kommentar

<< Home