Creeper

tisdag, augusti 29, 2006

Röksignaler nästa?

Och här fick jag för att jag bytte mobiloperatör till tele2 bara för någon vecka sedan. I alla fall en ordentlig ursäkt för ingen kunnat nå en, och jag inte kunnat ringa folk (vilket var extremt jobbigt när jag skulle försöka hitta till rätt gymnasieskola i Lidköping), och varför jag inte svarat på några sms. E-post går i alla fall fram. När de inte fastnar i mitt spamfilter...

Varför är inte kommunikation enkelt och stabilt, alltid?

---

Ungefär som dagens Nemi.

2 Kommentarer:

Blogger Magnus Persson sa...

Det förklarar att min kollega i Halmstad (även hon valorganisatör) inte kan nå mig. För min del funderar jag faktiskt på att byta bort Comviq mot Telia eller nåt. Visst, Comviq är billiga, men ute i bushen där jag bor är täckningen halvkass...

29 augusti, 2006 00:43  
Blogger Johanna Nylander sa...

Jag har varit teliakund till bara ett par veckor sedan, just pga. att tele2/comviq haft nästintill obefintlig täckning i Gullbranna där jag bodde innan. Trodde det skulle bli bättre i skövde, men så kommer sånt här. Men de är ju som sagt billiga... Borde ingen kunna få ihop ekvationen billigt+täckning?

29 augusti, 2006 00:52  

Skicka en kommentar

<< Home