Creeper

torsdag, oktober 08, 2009

Dags för Stureakademin

Jag sökte till Stureakademin när jag var som tröttast på partipolitiken men inte ville ge upp mitt politiska och opinionsbildande engagemang. Nu är det dags att söka igen, och jag kan inte annat än att rekommendera den som tvekar. Timbro står bakom, och om du är runt 20-25år, pluggar på högskola, och tycker att liberalismen är någonting världen behöver mera av, borde du ta och börja skriva på ansökan redan ikväll.

Kursen innebär inte bara spännande seminarier, utan också fantastiska diskussioner, kontakter och möjligheter. Den borde övertyga i sig, men jag svarar gärna på frågor om någon undrar mer.

Sök!

5 Kommentarer:

Blogger Viktor Ism sa...

Verkar ju sjukt intressant! Ska söka dit 2011, då jag fyller 20 först nästa år. Hoppas du kommer in!

08 oktober, 2009 23:07  
Anonymous Välviljan sa...

Förekommer det mycket sex eller parbildningar på denna akademi?
Är det laissez faire som gäller?

09 oktober, 2009 01:55  
Blogger Isak Gerson sa...

Jag har haft det i siktet ett tag. Men jag är fortfarande för ung. Får nöja mig med att läsa strökurser i politik bredvid mina filosofistudier, som "Immateriella rättigheter och digital information" på LU.

09 oktober, 2009 02:21  
Blogger Johanna sa...

Viktor, det kanske var otydligt, men jag både sökte och kom in, och läste kursen 2007. Och sjukt intressant var det.

09 oktober, 2009 08:12  
Blogger Maria Byström sa...

Å, vad jag önskar jag kunde söka. Lyllos alla som har åldern inne :-)

22 oktober, 2009 16:02  

Skicka en kommentar

<< Home