Creeper

fredag, oktober 13, 2006

Nostalgiskt test

Jag tillhör mylittlepony-generationen. När jag var sju år gammal ägde jag tre stycken, samt hade en pyjamas och tillhörande kudde med det fantastiska hästmotivet. Det fanns en massa filmer, och det gick avsnitt på tv.

Därför blev jag otroligt förtjust när jag hos Sänd mina rötter regn hittade "My litte pony-testet" och blev:

Which my little pony are you? >with pics<





You are Baby Lickitysplit! You get in lots of trouble, but always mean good.
Take this quiz!


Quizilla |
Join
| Make A Quiz | More Quizzes | Grab Code

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Stämmer testet då? Jag merar så jag vet om jag ska göra det :)

13 oktober, 2006 16:20  
Blogger Johanna Nylander sa...

Nja, vet inte om jag alltid hamnar i trubbel... värt ett försök i alla fall :)

13 oktober, 2006 17:21  
Blogger Vidde sa...

Vad fuskigt att du hade 3 stycken! Jag hade bara en stor och efter lååång tid fick jag en liten. (Jag hade Cherries jubilee och Cotton candy (väldigt osäker på stavningen)) Och jag fick minsann tjata lääänge innan jag fick min första, och jag fick inte vara med och leka på rasterna eftersom jag inte hade nån... Hårda tider... =)

15 oktober, 2006 09:08  
Blogger Johanna Nylander sa...

Mina tre var små, jag ville ha en stor jättemycket, och var grymt avundsjuk på min bästis som hade massor... Fast jag kommer faktiskt inte ihåg vad dom hette... lite synd faktiskt...

15 oktober, 2006 17:07  
Anonymous Johanna Hallman sa...

Jag blev samma som du:) Jag hade faktiskt också en fast att jag var en plutt då, min var stor och rosa.

15 oktober, 2006 19:47  

Skicka en kommentar

<< Home