Creeper

onsdag, oktober 11, 2006

Obligatorisk läsning...

...av Isobels senaste inlägg. Hade jag gjort en liknande lista över saker jag gjort, så kan jag garanterat räkna med att få listan trevligt presenterad framför mig någon gång jag vill göra någonting mer politiskt. Jag sysslar nämligen med det, även om det i mitt fall är på en betydligt mer ideel nivå än ministrarna.

Ska jag ta upp något jag gjort, så kan jag alltid ta upp sånt jag gjorde som barn. För redan vid sådär tio års ålder jobbade jag svart första gången. Jag passade grannens katt, kanin och marsvin under deras utlandssemester. Jag har också begått dataintrång (jag var tolv, knäckte kompisens lösenord och loggade in), orsakat förstörelse (både klotter och någon krossad glasruta), kopierat skivor till kassettband, och när jag var åtta år försökte jag och en kompis köpa folköl i den lokala ica-butiken. Det sista misslyckades dock, och vi informerades om att man var tvungen att vara vuxen för det...

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Varför blir det alltid bara en massa trams när högern får slut på argument.

11 oktober, 2006 17:32  
Blogger Mikael M sa...

....och nu lägga ner Public Service? T o m om det inte längre är i statens händer?

11 oktober, 2006 18:38  
Anonymous fiphi sa...

Hey! Ville bara berätta att jag knipit en plats som DS-ledamot i Uppsala. :) Och att när vi nominerade till FS så lade jag min röst på dig. Tyvärr kunde jag inte stanna och se resultatet av av hela årsmötet nominerade fram men man kan ju hoppas på det bästa. :D

11 oktober, 2006 19:34  
Blogger Emil Eklindh sa...

Jag tror inte ens jag vill göra en lista. Då skulle jag aldrig bli färdig. Så mycket dumt som jag har gjort i mina dagar (och nätter)

11 oktober, 2006 21:15  
Blogger Johanna Nylander sa...

fiphi, va kul :) Själv går jag just nu runt och stör mig på att DHW06 är samtidigt som luf har kongress...

Emil, du kan ju alltid göra minister-testet och inse att politik är kört...;)

11 oktober, 2006 22:34  

Skicka en kommentar

<< Home