Creeper

torsdag, oktober 12, 2006

Lite allmänt klagande och lite metabloggande

Ibland skulle jag vilja ha lite mera självdiciplin, i alla fall när man på högskolan har två föreläsningsfria veckor för att på egen tid kunna åstakomma någon form av arbete. Hitintills har sex sekunder av mina sextio fyllts med någonting som ska likna en animation. Hittade en liten analog föreläsningskladd som funkade bra som träd. Kommer kanske lyckas med resterande femtiofyra sekunder också.

---

Jag har fått två stycken stalkermail på två dagar nu. Jag vet inte vad det är som gör det, men obegripliga små stycken med någon form av kryptisk åsikt neddimpande i min mailbox med jämna mellanrum är någonting som jag gärna klarar mig utan. Enda sättet att bli av med dem är väl att totalt strunta i dem, någon som har ett bättre tips?

---

Eftersom att det här inlägget egentligen är totalt onödigt, och mest fyllde som funktion för mig att få klaga lite, tänkte jag också bjuda på ett par av mina favoritgoogle-träffar den senaste veckan (alltså vad folk sökt på och hittat hit).
Annars är den vanligaste googlingen för att hitta hit, att man googlar på mitt namn tätt efterföljt av "hårdporr" och "fildelning". Gissar på att en kategori av tre blir något besvikna...

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

"Enda sättet att bli av med dem är väl att totalt strunta i dem"
Och det gjorde du ju bra... ;)

12 oktober, 2006 18:49  

Skicka en kommentar

<< Home