Creeper

måndag, september 18, 2006

Valvakebilder

Bo-Erik agerade kameraman under gårkvällens valvaka, och på begäran, så publicerar jag ett urval av bilderna här. Posiedonbadsbilderna agerar jag självcensur på, utan ni får leta upp närmaste GT eller GP för det. Ursäktar det något mindre politiska inlägget. Lite fler bilder från valvakan återfinns här.

Kvällen började hemma hos Samuel (till vänster). Emil till höger. Slipsen verkade få sitt återtåg. Samuel hamnade på GT:s mittuppslag iklädd nästan bara den...

Saga var snygg som vanligt. Klänningen hade en historia och var tydligen skräddarsydd.

Jag hade både klänning(notera mönstret) och stövlar(som inte fastnade på bild). Blomman i håret ramlade av minst fem gånger.

Sötaste Johnny och Bo-Erik iklädd orange slips.

På Scandic Ruby (mitt på avenyn) vankades det buffé. Laxsnittarna var godast. Jag, Saga, Samuel och okänd liberal längst till höger.

Så här glada blev folk när vi insett att det där maktskiftet skulle bli av. Johanna Hallman längst upp till vänster, sen Elizabeth, Bo-Erik och Amanda längst ner.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home