Creeper

söndag, september 03, 2006

Fullt upp

Just nu:
- jobbar jag heltid som valombudsman
- pluggar jag på heltid, läser för tillfället 10p Grafisk Kommunikation B
- försöker på minimal tid kompletera med den sista omöjliga uppgiften i Animeringstekniker A (10p) som jag behöver för att ens få läsa ovanstående kurs (upptäckte ett fel i min rigg igår, inlämning är imorgon, jag ska skinna också...)
- försöker jag vara något social på introduktionen för alla nya nollor, eftersom att jag förra året dumt nog sa ja till att vara vice ordförande i min studentsektion
- uppdaterar jag fortfarande ett par folkpartisters webbsidor kontinuerligt
- och så försöker jag själv hänga med bland politiken samt ha någon sorts socialt liv med vänner också...

Så om jag inte riktigt producerar inlägg på bloggen som håller min vanliga standard, så vet ni varför...

1 Kommentarer:

Anonymous Saint sa...

Hang in there =)

Och så lite helt orelaterade frågor, vad skinnar du? hade du tänkt satsa på dataspelsgrafik eller politik när du pluggat klart, eller kanske båda? även om bloggen inte handlar om just spel vore det kul att veta lite mer om det...

03 september, 2006 21:39  

Skicka en kommentar

<< Home