Creeper

lördag, juli 18, 2009

Dumburksdumheter

Jag har haft en veckas ledigt från Expressen. Det borde vara en tid att ta det lugnt, sola på klippor, njuta av jordgubbar och träffa vänner. Det hindrade inte mig att ägna minst lika mycket tid åt att skriva, och ett par saker har publicerats nu.

Tv-licensen, public service och tv-tittande är alltid trevligt att tycka till om. I Liberal debatt (som är fylld med liberal sommarläsning från flera andra skribenter) skriver jag om varför det är dags att befria teven från staten, och på Skiften skriver jag om framtidens tv-tittande.

Trevlig sommarläsning!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Blogger projO sa...

Bra skrivet. Jag håller fullständigt med. Iförsej skiter jag i att betala tv-lincens, men jag tycker likväl den borde avskaffas.

19 juli, 2009 12:03  
Anonymous Anonym sa...

Är du störd i skallen eller?
Enligt BRÅ så totaldomineras våldtäkterna av icke etniska svenskar. Kolla Oslo, där har alla överfallsvåldtäkter de senaste 2 åren enbart begåtts av icke etniska norskar.

Otroligt att man låter dig skriva sådana här artiklar. Jag och min flickvän garvar. Tycker synd om kvasimänniskor.

19 juli, 2009 12:18  

Skicka en kommentar

<< Home