Creeper

tisdag, juni 23, 2009

En sommar på Expressen

Nu har jag börjat mitt sommarvikariat på Expressen. Första signerade ledaren kommer här, och handlar om 18-årsgränser för pollenmedicin, pillerburksstorlekar, och statligt överförmynderi.

Jag vill samtidigt flagga för att bloggandet kommer gå under lågvarv tillls mitt vikariat är slut, och jag är tillbaka i malmö (september), dels för att kunna lägga energi på andra texter (tex. veckoskrivandet på skiftesbloggen), men framför allt eftersom jag är hänvisad till en mobil bredbandsuppkoppling. Lite länkningar och ett och annat utfall kan ni dock räkna med tills dess.

Etiketter:

4 Kommentarer:

Anonymous Johanna Sjödin sa...

Nu måste jag få gnälla över att du skriver flicka om sjuttonåringar. Det bidrar inte till att tvätta bort barn/hon vet inte sitt bästa-stämpeln. Ett annat problem är att de flesta i den åldern inte kan identifiera sig själva med ordet.

I övrigt bra text.

23 juni, 2009 08:54  
Blogger Shaun sa...

Det kommer nog gå jättebra för dig, men: Lycka till!

Och fortsätt gärna länka här på bloggen till vad du skriver i annan media.
Glad sommar!

23 juni, 2009 11:14  
Anonymous Anonym sa...

Exp(o)pressen är pedofilernas Mecka, sök dig till Nationell Idag istället blonda Svenska skönhet.

/Ariern

26 juni, 2009 03:40  
Blogger Johanna sa...

Johanna Sjödin, jo, du har så rätt att tjej borde vara långt bättre. Just där ville jag dock inte skriva om åldern till något som skulle kunna uppfattas som äldre, utan mer "om till och med en flicka borde tillåtas", typ. Men jag förstår din invändning. och i övrigt: tack!

Shaun, jag ska göra mitt bästa med att länka, och både expressenledarsidan och dess blogg finns som rss...

26 juni, 2009 07:51  

Skicka en kommentar

<< Home