Creeper

lördag, juli 11, 2009

Nätbingo, Voddler och en rättelse

Hänt sedan senaste blogginlägget:

- Jag var i Almedalen och skrev om både Björklunds tal och om upphovsrättsindustrins senaste framsteg.

- Jag har försvarat kvinnors nätbingospelande, kritiserat regeringens spelutredning och fått förvånansvärt få arga mail. Internetcensuren i spelutredningen skrev jag om redan för länge sedan.

- Jag har bloggat en hel del på Expressens "Opinionsbloggen". En rättelse måste dock in. Jag har av största misstag anklagat hackergrupperna AUH och VFH för att ddosa. Enligt uppgift skulle de aldrig sjunka så lågt, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt om anklagelsen är felaktig. Däremot har Antipiratbyran fått regelbundna ddos-attacker mot sig, liksoms polisens webbsida kort efter tillslaget mot piratbebay. Jag blandade ihop dessa med aktioner från de båda hackergrupperna.

- Missa för allt i världen inte turerna kring Stockholmsprogrammet. Ett par demonstrationer kommer ske i nästa vecka, men framförallt är det viktigt att få våra politiker att försöka göra det bästa av programmet. Stängda gränser och integritetsinskränkningar är inte okej.

Etiketter: , ,

5 Kommentarer:

Anonymous Festiz sa...

Vad har voddler med detta att göra?

19 juli, 2009 22:46  
Blogger Johanna sa...

"Jag var i Almedalen och skrev om både Björklunds tal och om upphovsrättsindustrins senaste framsteg."

Ledaren som är länkad tar upp bla. Voddler.

19 juli, 2009 22:53  
Anonymous Anonym sa...

Voddler invite

21 juli, 2009 16:52  
Anonymous Anonym sa...

Voddler

11 augusti, 2009 18:17  
Anonymous Anonym sa...

Sidan som "Anonym" tipsar om verkar sådär lagom seriös... Jag själv håller mig uppdaterad genom sidan http://www.voddlerinvite.com vilket jag tycker verkar vara en bra mycket seriösare sida! :)

15 augusti, 2009 18:21  

Skicka en kommentar

<< Home