Creeper

torsdag, oktober 18, 2007

Jag vs. Lars Adaktusson

Ibland är det sånt där onödigt blaj som blir som roligast. Expressen rapporterar om ringen som visar bärarens google-träffar, vilket tydligen ska vara den nya statusprylen. Förutom att den var exceptionellt ful, så har samma tidning tagit reda på hur många google-träffar några kändisar har. Med mina 59 400 träffar så slår jag både David Hellenius, Jessica Almenäs och Lars Adaktusson. Å andra sidan så ligger Natacha Peyre långt framför.

"Frihet, Fildelning och Feminism" hamnar över 100 000-strecket.

Med expressenlogik borde jag alltså ha större nätstatus än Adaktusson. Fast, det är ju expressenlogik...

---

och ja, jag ska blogga om nåt vettigt också, men jag känner inte för att kommentera vare sig stureplansdomarna, skattefusket eller eu-fördag. Kan det inte hända nåt intressant i svensk politik snart?

Etiketter:

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

När jag följer din länk får jag 17 900 träffar på dig och 29 000 på Lars Adaktusson.

19 oktober, 2007 11:56  
Blogger Johan Ingerö sa...

Moahaha! 151 000 träffar!

22 oktober, 2007 09:58  

Skicka en kommentar

<< Home