Creeper

onsdag, juli 11, 2007

Framme i Almedalen

Ett riktigt halvtaskigt nät i Visby gör inlägget kort (varför kan ingen lösa det där med w-lan på östersjön?), men nu har jag i alla fall kommit i land på den gröna ön i öster. Få var politikerna på båten från Oskarshamn. Möjligen en SD-ledare, eller någon väldigt lik den där Åkesson var det enda som syntes.

Politikerminglet till trots så tänkte jag dissa det där med politruckande, och i stället gå ut med mina vänstervänner som är boendes på den här lilla ön. Trevligt värre, men kanske blir det någon sorts kändisspottande ändå, och en och annan överförfriskad journalist.

Intressanta seminarier blir det i alla fall i morgon, och jag återkommer med rapporter.

Etiketter:

2 Kommentarer:

Blogger Karl Dahlberg sa...

Är riktigt sugen själv på att åka. Dock måste man ju jobba och annat. Får se nästa år :)

Om du skulle råka få tag på ett av Timbros USB-minnen med Podcast, och inte behöver det, tar jag gärna emot ett exemplar ;)

11 juli, 2007 19:06  
Anonymous Vänstervännen sa...

Tack för att du dissade politikerköret och var med mig. Riktigt trevligt. Inom kort kommer bilderna där du har den tjusiga sjalen :P

13 juli, 2007 09:31  

Skicka en kommentar

<< Home