Creeper

måndag, mars 12, 2007

Medverkar i lokalradion

Lokala radion P4 Skaraborg spelade in en intervju med mig för drygt en vecka sedan. Idag kommer den sändas, någon gång mellan 15.00 och 16.45, i programmet "Skaraborg direkt". Borde komma upp på nätet sedan här någonstans.

Sen vet jag inte om jag ska vara bitter eller smickrad för att påannonseringsrutan för inslaget om mig hamnat precis under intervjun med Ronnie Sandahl.

---

Uppdatering: Här är en direktlänk till inslaget i Skaraborg direkt. Tydligen så gjorde SR en nyhet av det också. Den hittar du här.

Etiketter:

3 Kommentarer:

Blogger Mie, Absolut Guldkant sa...

Hej!
Så det är du som är den andra Skaraborgsbloggaren;-)
Jag har på radion nu o ska försöka lyssna på din intervju. I morgon är det min tur;-)
Ha en fin måndag!

12 mars, 2007 15:12  
Blogger Mikael M sa...

Vem är Ronnie Sandahl? Om man inte vet det, kan man inte bli bitter eller smickrad. Alltså, på något sätt finns det intryck, men endast av dem man hört talas om...., resten är nollor? Intressant, det är egentligen inte personligt påpekande mot dig, bara ett allmänt konstaterande. Du fungerade som budbärare av frågan.

12 mars, 2007 17:56  
Blogger Eklindh sa...

Det var ju rätt så okej trots allt. Men det märktes att det var lokalradion

13 mars, 2007 16:50  

Skicka en kommentar

<< Home