Creeper

måndag, juli 11, 2005

Frihet, Fildelning och Feminism

Tre alldeles underbara ord som hela världen skulle behöva lite mera av. Egentligen tre ord med en stor djup och ideologisk innebörd, men som alldeles för många satt på lite undantag den senaste tiden.

Jag som tänker småfilosofera om världens viktigaste F-ord heter Johanna Nylander, är arton år fyllda och är aktiv inom Liberala ungdomsförbundet. Där är jag distriktsordförande i Halland, och med i Feministiska nämnden. Annars jobbar jag i restaurangbranchen, bor en bit utanför Halmstad, för att i augusti flytta till Skövde och plugga på högskolan där.
Så, nu är jag ordentligt presenterad också. Skicka ett mail om du undrar nåt. Kommentera om du tycker jag är helt fel ute, eller håller med. Välkommen hit.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home